Profesjonalna Trampolina JUMPING FITNESS z uchwytem

  • szt.
  • Cena netto: 137,40 zł 169,00 zł
Jumping Fitnes zwany również Jumping Frog jest doskonałą formą aktywności fizycznej, która daje maksymalną efektywność. Co więcej to połączenie ogólnorozwojowego treningu z muzyką i dużą dozą dobrego humoru. Trening na trampolinach poprawia kondycję, modeluje sylwetkę i wyzwala endorfiny.

Warto poświęcić czas treningom na trampolinie, by zapewnić sobie nie tylko mocne ciało i zdrowie. Warto ćwiczyć na trampolinie, ponieważ będziesz pewien, że Twój czas jest właściwie zagospodarowany. Dodatkowo zapewnisz sobie nie tylko mocne ciało, zdrowie, kwitnący wygląd zewnętrzny, ale również dobrą zabawę i poczucie lekkości.

ZALETY ĆWICZEŃ NA TRAMPOLINIE
  • Skakanie to dobry trening kondycyjny
  • Zwiększa gibkość i koordynację ruchową
  • Wzmacnia i kształtuje sylwetkę
  • Skuteczny sposób na utratę kilogramów
  • Zmniejsza poziom stresu i odpręża

Wystarczy 20 minut dziennie żeby czuć się lepiej.
Jumping to ćwiczenia w rytm energicznej muzyki, polegające na skakaniu na trampolinie. To naprawdę intensywny wysiłek cardio. Ćwiczenia na trampolinie ujędrniają pośladki, wzmacniają mięśnie nóg i brzucha. Co więcej, taki trening zwiększa gibkość i koordynację ruchową oraz zmniejsza poziom stresu. To forma ćwiczeń fizycznych, która łączy w sobie dużą dawkę wysiłku i zabawy. Proste skakanie na trampolinie może dać twojemu ciału to, co najlepsze. Dzięki miękkiej powierzchni, trening odbywa się praktycznie bez obciążenia stawów.


W godzinę można spalić nawet do 1200 kcal!
10 minut sesji na trampolinie = 30 minutowy bieg!

Do treningu wykorzystywana jest jednoosobowa trampolina o małych rozmiarach, na której wykonuje się ćwiczenia zaczerpnięte z różnych dyscyplin sportowych. Dzięki różnorodnej technice jumping fitness zapewnia wszechstronny trening całego ciała, zwiększając zarówno ogólną sprawność, jak i poprawiając kondycję.

Specyfikacja:
  • Średnica: 130cm
  • Regulowana wysokość wchwytu: 95cm / 105cm / 115cm
  • Wysokość stopek: 24cm
  • Ilustrowana instrukcja montażu
  • Dopuszczalna waga użytkownika: 100 KG

PRZECIWWSKAZANIA!
Osoby z dużą nadwagą oraz cierpiące na choroby serca, niewydolność układu oddechowego i układu krążenia lub mające problem ze stawami, powinny bezwzględnie poradzić się lekarza, zanim zdecydują się na tę formę aktywności.

Jak prawidłowo ćwiczyć na trampolinie?
  • Przed skakaniem rozciągnij się, zrób kilka przysiadów, wykonaj krążenia stopą;
  • Podczas skakania stopniowo dodawaj intensywność;
  • Skacz najlepiej boso - skakanie na trampolinie w skarpetkach może spowodować poślizgnięcie!;
  • Skakanie powoduje nacisk na stawy i więzadła, więc należy uważać zwłaszcza na kostki;
  • Należy dużo pić, choć mogło by się wydawać że nie, ale skakanie na trampolinie wymaga dużej aktywności sportowej.
  • Najlepiej skakać na środku trampoliny co zmniejszy ryzyko kontuzji. Upadaj na całej stopie, nie napinaj kolan.